Case:

Bruker TikTok for å øke merkevarebevissthet og søkere

Om kunden

Dette er Active Education

Active Education er en av Europas ledende skoler innen utdanning av kompetansepersoner til treningsbransjen. De siste 15 årene har Active Education utdannet flere tusen instruktører og personlige trenere, og skolen er en viktig bidragsyter til kompetanseheving i treningsbransjen.

Utfordring

Active Education hadde behov for en plattform hvor de kunne skape mer merkevarebevissthet hos relevant målgruppe. De har lenge vært en av hovedleverandørene for personer som ønsker en PT utdanning. 

De ønsket å heve oppmerksomheten rundt studietilbudene deres, samt øke synligheten utover Norge.

Løsning

Løsningen havnet derfor naturlig på TikTok, denne kanalen gjør det mulig å treffe relevant målgruppe, raskt skape en bred merkevarebevissthet og øke søkere til studiene deres. 

TikTok profilen skulle ha 3 primære fokusområder som bygger på utfordringen deres:

Bygge opp en troverdighet på kompetanse
Økning i antall søkere til de forskjellige studiene
Skape en personlig forbindelse med målgruppen

Resultat - til nå

24 385 977
Organiske visninger
2 084 464
Likes
49,500
Følgere

Hør hva de sier

Gjennom samarbeidet med Ecommerce Marketing har vi virkelig fått et solid fotfeste på TikTok, både gjennom organisk vekst og betalt annonsering. Strategien de utformet for oss, forsterket vår tilstedeværelse både nasjonalt og internasjonalt, og til nå gitt oss over 50,000 følgere. Ved å satse på ekte og relevant innhold som treffer vår målgruppe, har Ecommerce Marketing hjulpet oss med å bygge en sterk, personlig forbindelse til et engasjert publikum. Vi gleder oss til fortsettelsen.
Ola Furseth
Daglig leder

Se siste videoer

Bygge opp en troverdighet på kompetanse

For å vise frem deres kompetanse har vi gjort dette gjennom informativt innhold som går inn på relevante temaer innen trening og kosthold. 

1.

La oss ta en kaffe!

Vi tar gjerne en prat for å se hvordan vi kan hjelpe deg.